luni, 21 martie 2011

Dacă vrei să porți leggings, acoperă-ți fundul

Nu am intenționat acest blog ca un fashion blog...voi scrie și depsre fashion, poate chiar preponderent despre fashion...pentru că mă pasionează subiectul. În articolele ce țin de modă aș vrea să abordez o problemă sau alta nu doar prin critică, nu doar prin don’ts, dar și prin dos ...adică cum nu trebuie să faci și cum ai putea să o faci în schimb!

Azi pe străzile Chișinăului am văzut o fată...fată frumoasă, picioare lungi și subțiri...dar: îmbrăcată în leggings și o geacă scurtă...foarte scurtă! (și tocuri evident)...da, da...cu tot fundul la vedere! incredibil! inacceptabil! draga mea, poate o să ajungi să citești vorbele mele înțelepte: te rog sa nu o mai faci...e lipsa de bun simț, de maniere, de respect față de toți cei care îți măsoară cu ochiul acareturile...

Îmbracă aceiași leggings cu o tunica lungă înflorată cum se poartă în acest sezon...o cămașă largă tip boyfriend cu o centură în contrast....un maiou cu un imprimeu și un sacou negru lung iarăși tip boyfriend...dar ascundeți posteriorul neapărat...dacă totuși ții să-l ai la vedere, mergi la sala de sport, acolo e ok...acolo se poate...sau!...ia-ți o pereche de bluji skinny și ia-ți și geaca scurtă!
Iată câteva variante de a purta leggings mai jos:



Un comentariu: